Πολιτική Επιστροφών

Τα δικαιώματα του Καταναλωτή – Διαδικασίες άσκησης δικαιωμάτων
 
Σε περίπτωση αποστολής λάθος ή ελαττωματικού προϊόντος, έχετε το δικαίωμα, όπως εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, επικοινωνείτε μαζί μας στα τηλέφωνα της Εταιρείας μας και μας αναφέρετε το ελάττωμα στο προϊόν ή το λάθος μας στην εκτέλεση της παραγγελίας σας και μας ενημερώνετε για την επιθυμία σας να αντικατασταθεί το προϊόν με το σωστό/ μη ελαττωματικό προϊόν ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας.
 

Πολιτική επιστροφών – Δικαίωμα καταναλωτή

Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος (δικαίωμα υπαναχώρησης από την πώληση) αφορά σε ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν και δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος μόνο του προϊόντος (πχ επί αξεσουάρ του προϊόντος).

Οι επιστροφές γίνονται με δική σας επιβάρυνση (άμεσο κόστος επιστροφής) και παράδοση στην έδρα μας. Δέον να μας ενημερώσετε για τον τρόπο και χρόνο αποστολής που θα επιλέξετε προκειμένου να φροντίσουμε για την παραλαβή του προϊόντος και την άμεση ανταπόκρισή μας στο αίτημά σας.

Υποχρέωση εταιρείας

Η ανωτέρω πολιτική επιστροφής προϊόντων αφορά το σύνολο των προϊόντων μας πέραν ρητών εξαιρέσεων, είναι καθόλα νόμιμη και προς το συμφέρον του καταναλωτή. Μόλις η εταιρία λάβει αίτημα επιστροφής προϊόντος και εφόσον τηρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις, θα σας επιστρέψει το σχετικό ποσό σε οποιοδήποτε τραπεζικό λογαριασμό με την προϋπόθεση ενημέρωσης μας για την ύπαρξη λογαριασμού και συγκεκριμένα αριθμού IBAN και Τράπεζας τήρησης του λογαριασμού αυτού. Η συγκεκριμένη ενημέρωση γίνεται με ευθύνη δική σας.

Στην περίπτωση που προβλέπεται ανωτέρω, όπου η εταιρία δικαιούται αποζημίωση για ελαττώματα των επιστραφέντων προϊόντων, θα έχει το δικαίωμα να συμψηφίσει το σχετικό ποσό της αξιούμενης αποζημίωσης με το προς επιστροφή τίμημα.